חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מספר צעדים להתחיל פרויקט יזמות בניית בית משלך

המונח "יזם מקרקעין" משמש להתייחס לאדם שמפתח מקרקעין. יזמי נדל"ן קונים קרקע, בונים בתים ומוכרים אותם. הם עובדים עם אדריכלים ובנאים כדי לתכנן את המבנים והתשתיות המרכיבות את הקהילה שהם מפתחים.

לדברי רחל מנדי הם גם עובדים עם פקידי ממשל מקומיים כדי לקבל אישורים ואישורים לתהליך הבנייה.

ליזמי נדל"ן יש תחומי אחריות רבים ושונים, אבל לכולם יש מטרה אחת: להרוויח כסף על ידי פיתוח קרקע לקהילה שאנשים רוצים לחיות בה.

ענף הנדל"ן הוא תחום שמתפתח כל הזמן. כיום, ישנם סוגים רבים ושונים של מפתחים בשוק.

ליזם נדל"ן כמו רחל מנדי יהיה מושג איך הם רוצים שהקהילה שלו תיראה לפני שהוא מתחיל לבנות באתר. הם כבר עשו מחקר על איזה סוג של אנשים יחיו בקהילה שלהם ואיזה סוג של עסקים ישגשגו שם. הם גם יצטרכו לחשוב על דברים כמו קישורי תחבורה, שירותים כמו חנויות ובתי ספר בקרבת מקום, שטחים ירוקים וכו'.

הנה כמה צעדים שעליך לנקוט כדי להתחיל פרויקט בית משלך:

-מצא מגרש מתאים

-קבל אישור מהרשויות המקומיות

-קבל אישור מהבנק שלך

-למנות אדריכל לתכנון הבית

-שכור מהנדס לתכנון התשתית וחיבורי השירות

כשאתה מחליט להתחיל פרויקט בית משלך, אתה צריך שיהיה לך מושג איזה סוג של בית אתה רוצה לבנות. אתה יכול ליצור עיצוב בית משלך או לשכור לשם כך אדריכל מקצועי. לאחר שסיימתם את התכנון, זה הזמן לפנות ליזם הנדל"ן. הם יעזרו לכם בכל הניירת וגם יהיו אחראים על מציאת המיקום המתאים לבית שלכם.

מהן העלויות הכרוכות בפרויקט פיתוח נדל"ן?

העלות של פרויקט פיתוח יכולה להשתנות מאוד בהתאם למיקום, גודל וסוג הנכס. לדוגמה, לפארק תעשיה באזור עירוני יהיו עלויות גבוהות יותר מחלקה פרברי עם בתים צמודי קרקע. בנוסף, מפתחים מסוימים יישאו יותר סיכונים מאחרים על ידי השקעת כספם בפיתוח הפרויקטים שלהם.