חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדרי ילדים ונוער

לפניכם קטלוג של חדרי ילדים ונוער עם מגוון רחב של סגנונות עיצוב אשר מתאימים הן למבנה של החדר, לצרכים של הילד וכן לאופיו. בדרך כלל המטרה של ההורים כשהם רוכשים חדר ילדים חדש הוא לשלב בין הצד הפרקטי, על מנת שיהיה לילד נוח ומסודר, לבין הצד של העיצוב, כך שהריהוט יתאים מצד אחד לגיל של הילד ומצד שני שהוא יתאים לחדר ובכלל לעיצוב של הבית. לשמחתם של ההורים הם יכולים למצוא ריהוט איכותי אשר מחזיק מעמד במשך שנים רבות, אשר עונה על דרישות אלו של נוחות ועיצוב.

כיצד בוחרים חדר ילדים

כאמור שני האלמנטים העיקריים הם נוחות ועיצוב, אך לצידם צריך גם להתייחס לחומר ממנו עשוי חדר הילדים. המטרה שלנו כהורים אשר רוכשים חדר ילדים חדש, היא לרכוש חדר ילדים שיחזיק מעמד מספר שנים, כל שלא נצטרך לרכוש ריהוט חדש כל שנה. לשם כך עלינו לוודא שהריהוט אותו אנחנו רוכשים עשוי מחומרים חזקים, עמידים, לדוגמא עץ מלא, אשר יכול להחזיק למעלה מ-10 שנים במידת הצורך.

גיל הילד והמאפיינים האהובים עליו. עלינו לקחת בחשבון שילד קטן אוהב צבעים ועיצובים שונים מאלה של ילדים בגיל העשרה. לכן עלינו לקחת בחשבון שהצבעים והעיצובים אשר יתאימו לו יהיו שונים מאלה שנבחר עבור ילדים מבוגרים יותר.

שילוב של הריהוט בעיצוב של החדר. כאן עלינו להתייחס לשאלה, באילו צבעים צבוע החדר, אילו פריטי ריהוט ועיצוב יש בו, למשל שטיחים, וילונות, ועוד. החיבור בין הפריטים השונים לריהוט יצור את העיצוב הסופי של החדר.

גודל הריהוט, מן הסתם המיטה צריכה להיות מותאמת לגובה של הילד, אך עלינו להתייחס לנקודה איזה שטח היא תופסת בחלל החדר ביחד עם שאר פריטי הריהוט, כך נוכל לדעת איזה ריהוט אנחנו יכולים לרכוש ואיפה ניתן למקם אותו.

מלבד שאלת העיצוב יש את שאלת הנוחות והיעילות של הריהוט, כאן אנחנו מתייחסים לאופן בו הילד יוכל להיעזר בריהוט, בין היתר לאחסון חפצים, צעצועים ובגדים. עלינו לבחון אלו פתרונות אחסון קיימים בכל אחד מפריטי הריהוט, עד כמה הם נוחים לשימוש ועד כמה הם יכולים לשרת את הילד בצורה אופטימאלית.

חברת WOODY מציעה לכם מגוון סגנונות של חדרי ילדים ונוער, בשלל עיצובים, צבעים וחומרים. חדרי הילדים של WOODY מחזיקים מעמד זמן רב ומשרתים את הילד בכל תקופת ילדותם והתבגרותם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל מידע על החדרים המוצעים למכירה.